I want to face the reality but i cant

hej på er igen!

åh, har suttit med både matte och spanska hela kvällen och nu är det verkligen dags att koka en kopp te och mysa lite i sängen med kanske lite sex and the city avsnitt , njuta av attt kunna sova ut imorgon. 
Det bara regnar o regnar hela tiden och snart rinner väll hela världen bort, och jag känner hur hela min lust och ork till allt o allting bara regnar bort likaså. 

Men på fredag är det 1 månad med världens finaste prins, och då skojar jag inte.. det finns nog ingen bättre än min tobias. 

hur snygg ?!!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej Kajsa!

Du och din blogg är jätte fin men jag tycker att du ska lägga ut mer bilder och videor då blir nog bloggen roligare :)

2011-09-08 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0