Lumene primer - against shine

tänkte ge er ett tips!

jag brukar oftast vara rätt glansig i hyn utan smink och därför använder jag mig utav den här primern, som också är den bästa primern enligt mig! Den mattar ner huden, och har gjort underverk för min hy då sminket inte kommer direkt på huden och irriterar, utan det blir lite som en skyddande hinna. 
När man sedan sminkar sig som vanligt över så får man en jämn "look" och inte fläckigt som det kan bli ibland. Och man blir jätte len och gosig!  Den är helt enkelt perfekt!

Den kostar 120 kr och jag brukar köpa den på kicks men man kan köpa den lite varsom! OBS ; den är väldigt dryg och räcker jättelänge eftersom man bara behöver lite i ansiktet per gång! :)
KÖP!



Kommentarer
Postat av: A

De får man ta och testa då ;)

2011-09-25 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0