En dag dör vi, resten av dagarna ska man leva



Medans trollhättans otåliga tonåringar är ute i dimman och festar,
låg jag, josefin och emilia och bara tog det lugnt med tv och prat hela kvällen, behövdes verkligen en kväll som denna. Likaså som gårkvällen då vi hade lite tjejkväll, som ni ser på bilden ovan
Älskling har smittat mig med förkylning och nu sitter jag och hostar upp galla och längtar efter sängen,
så jag beger mig nog vidare åt det hållet av drömmarna!
Vi hörs imorn. Ciao

En mycket bra låt

Kommentarer
Postat av: jannette

hej kajsa! kommer med en ovanlig fråga men det är en skol-uppgift vi håller på med, kolla när dagens ungdomar går och lägger sig! min fråga lyder alltså; vilken tid brukar du gå och lägga dig?

2012-02-26 @ 21:23:51
Postat av: felicia

Himla fina tjejer!

2012-02-27 @ 20:09:06
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0