Sunday morning

Hallå där mina fina!
Vaknade upp av pussar av min älskling och har ätit frukost och bara gosat hela morgonen.
Ska snart bege mig hemåt för att göra mig klar för söndags-plugget och självklart ångesten..

Kan berätta lite om igår!
Jag och emilia var på överby först lite och kollade runt, köpte mig ett nytt linne som ni får se imorgon. 
Sedan åkte var och en hem till sig men vi sågs senare för att åka ner till stan och käka lite.
Efter det drog vi vidare på fest hos Alice, vilket var mycket trevligt!
Tobias kom också dit och vi drog väll någon gång vid halv 1 hemåt mot honom.

Vi hörs senare! Ciao! 


Kommentarer
Postat av: felicia

aw så himla fina tillsammans! (:

2012-02-12 @ 17:22:40
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0