Du gråter så stora tårar nu för tiden

Anonym om Tips för er som vill ha långt hår!:
åh, du är bäst!
Men en fråga, det står på min inpackning att man bara ska ha i 
det i 1-2 min. Ska jag ha det eller ska jag ha i det i en timma iaf? :)
Svar ; Det står det på de flesta inpackningar men du kan ju testa hur håret blir om du har det i en timma, tillskillnad från 2 minuter, så du känner vad som passar ditt hår bäst :)

en läsare ba om Tips för er som vill ha långt hår!:
hur stor är din säng? :)
Svar ; jag har 120 cm bred säng :D as göööt

___________________________________________________

 

Har legat i badet och lyssnat på Bon Iver, haft inpackning i och ansiktsmask, och lite tända ljus här och var. Riktigt mysigt och skönt! Nu har jag kokat mig en kopp te och har också tankat hem en romantisk komedi, kan denna kvällen bli bättre? 

VÄRLDENS VACKRASTE LÅT SOM JAG GRÅTER TILL VARJE GÅNG. NI MÅSTE LYSSNA!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad för film?

så kanske du kan passa på att skriva ner några fler bra filmer?

2012-01-03 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0