Så dansar vi till dansmusik igen

hej !

förlåååt för dålig uppdatering, har haft fullt upp idag igen med fix inför helgen m.m. 
Imorgon blev det att helt spontant vara med mitt lag i intersportcup, trotts att jag varken tränat på ett halvår eller är i form. Men dom behövde spelare och jag får väll försöka.. kommer dö. 
Innan det ska jag käka i stan med mina bruttor och försöka hinna med att sola inför lördagens bravader!
Föresten, frågestund snart, vad säger ni om det?

bild i repris, måste börja få igång kameran lite mer!


Kommentarer
Postat av: Läsare

Är det bara ni tjejer som ska umgås i helgen eller är det flera ni har bjudit?

2012-01-20 @ 16:02:12
Postat av: F

Hallo! Hatar du skithättan ? ( i do )

Go blogg!

2012-01-20 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0