Saknar

Saknar kyssar på halsen och en varm andedräkt intill mitt öra. Att ligga och lyssna på hans andetag och försöka andas ikapp. Att längta efter någon så mycket att man till och med längtar i drömmarna, gör så ont utanpå och inuti. Jag saknar att luta mitt huvud mot hans axel och sluta bekymra mig för morgondagen. Att plötsligt få en kyss på pannan och ett "du är så fin". Det finns en sån oändlig känsla mellan mig och han, jag kan inte fatta några ord på den.  Jag kan tillochmed sakna att gråta och hur han torkar bort tårarna med hans händer. Saknar kyssar och kramar och att bli varm utan filt och utan täckte, bara bli varm av hans famn. Det är så sinnessjukt, hur man kan vara så lyckligt kär efter fem totala månader och hur jag ska behöva få fira den ensam utan honom. 
Det är som kaffe utan mjölk, och som tårar som inte smakar salt. 
Därefter igen, ; Att längta efter någon så mycket att man till och med längtar i drömmarna,
gör så ont utanpå och inuti.



Kommentarer
Postat av: anna :)

Ni är så fina!!

2012-01-06 @ 17:29:15
URL: http://jossoanna.devote.se
Postat av: Moa

Kan inte du berätta hus ni träffades? typ vart ni hade er första träff, vart du såg/träffade honom för allra första gången osv :D

Take care!

2012-01-07 @ 21:03:22
Postat av: Adam

Lugna dig lite..har din pojkvän flyttat eller? Blir så förbannad på tjejer som skriver så smöriga texter ! Säg det till han istället för annars förlorar du en läsare:)

2012-01-09 @ 01:15:03
Postat av: Josefin

Hej!<3

Jag har följt din blogg under en längre tid och jag älskar den! Det verkar som att du alltid är med din pojkvän, men varför skriver du aldrig om att ni sover över? Du skriver mest. Tobias var här idag?:)

2012-01-09 @ 16:07:13
Postat av: felicia

josefin? va spelar de för roll vad hon skriver ? vill du veta varje gång dom knullar med varandra också eller vad är du ute efter?

2012-01-10 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0