Jag förstår dom som saboterar låtar, för att låtarna saboterade deras själar




för er som hade frågor angående festande och det så svarade jag på det inlägget men det ligger lite längre ner eftersom jag bloggat efter det, annars hittar ni det här.

Vilken seg dag, har bara tagit det lugnt och hade rätt tråkigt så började städa på syrrans toalett, tog ut alla hennes gamla saker (eftersom hon nu mer bor i Oslo) och flyttade in mina saker,
blev helt OK! 

Nu hittade jag också en ansiktsmask så ska nog tvätta bort sminket, kleta på den och sedan krypa ner i sängen, är fruktansvärt shleten och trött!
Vi hörs imorn, ciao!



Kommentarer
Postat av: filippa nilsson '

kollad igenom din blogg lite snabbt och herregud vad fin du är!

2012-03-20 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0