Tips!



Tänkte vara lite hederlig och snäll och tipsa er brudar om dessa två produkter!
Den rosa flaskan är ett jätte bra prisvärt värmeskydd till er som vill ha platt hår, det plattar liksom till håret lite efter man tagit det och luktar gott och blir super bra för håret! Gillar det verkligen. Finns att köpa överallt typ. Jag köpte mitt i mataffären :) 

Den andra lilla grejen ni ser är ett jättebra lipsyl som jag använder mig av, det finns på Åhlens och Kicks och både luktar oh smakar gott, och har dessutom lite rosa ton i sig. Finns i lite mer lila nyans om jag inte minns fel, men jag använder den rosa tonen. Funkar ungefär som ett snyggt enkelt läppglans fast det har den skyddande sidan också! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0