//Q&A//

Anonym om For you I bleed myself dry:
vart kan man köpa "kapslarna"? :)
Svar: De finns på internet bla här eller på andra hälsokost butiker nära dig! Om du bor i trollhättan så finns det en på Överby och en i stan bla, tror de båda säljer kapslarna! :)

Anonym om mitt ljus är du:
kan vi inte få se för- och efterbilder då på ditt rum? :)
Svar: Absolut! Men det kommer nog ta ett tag innan det blir av, men självkart :)
om //Elle//H&M - magazine//:
du är så sjukt fin! vad ska du ha på dig på din skolavlslutning? ♥
Svar: Ska ha min konfirmationsklänning som jag bara använt en gång, dock ska ja klippa bort tyget som hänger längst ner så klänningen slutar lite kortare och med en spetskant! :) 
Vet dock inte än vad jag ska ha på avslutningen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju skrivit om nån annan sida, som är mycket dyrare som också säljer liknande kapslar. Är dessa lika bra? :)

2012-05-15 @ 22:21:20
Postat av: Anonym

på skolavslutningen, tror du att man kan ha nya converse eller ska man liksm ha klackar eftersom det är den sista skolavslutningen eller något?! :)

2012-05-16 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0