2 år med min bättre hälft

En utan de första bilderna på oss två tillsammans. Vi har gått genom toppar och dalar, vi har stött på motgångar men flytit på medgångar. Vi har varit starka, vi har varit svaga. Men vi har varit tillsammans. Från den dag då du och jag stod med händerna i varandras har jag älskat dig mer och mer för varje dag som går. Du är en del av mig, en utav de viktigaste pusselbitarna och kugghjulen som får allt gå ihop. För utan dig, går jag isär. 
Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid vara en av de personerna jag värderar mest här i livet. O du kan ta dig fan på att jag kommer resa runt hela jordklotet till din famn om det skulle vara så att du behöver ha någon vid din sida. Oavsett vad som händer. Jag kommer alltid stötta dig i allt du gör, för du är värd det bästa man kan få. Du är en av de få personerna som lyckats ta fram det bättre i mig och minimerat det sämre, och gjort mig till den personen jag är idag. Jag vet, vi är unga, men vi har hållit ihop. Vi har varit vi i två år och dessa två år av mitt liv har varit de bästa. Kommer min kärlek någonsin kunna bli helt förklarad för dig? Jag tror inte det, du är allt och lite till, och jag älskar dig. För att du är du och jag är jag, och för att vi är just vad vi ska vara, tillsammans.


Kommentarer
Postat av: felicia

såså fina är ni kajjbajj!

Svar: tack gos!!
Kajsa

2013-08-09 @ 19:48:25
URL: http://feelician.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0