FF - first february

1 Februari idag ju! Underbart att våren är påväg. Sitter o äter lite frukost för mig själv i tobias bäddsoffa, har så jävla ont i nacken! Har haft det i några dagar nu, det gör att de e svårt o sova. Hur som helst, ska försöka göra lite läxor nu. Vid 4 kommer tobias hem skulle jag tro. Känner att febern har gått upp lite.. fan. Annars då? Jo, det är helt underbart o vakna upp  lite halvt på morgonen med världens finaste pojkväns armar runt om kring en, pussar på pannan och sedan somna om 

Tumblr_mhapramanv1ri4jneo1_500_large
Tumblr_mhjccywwif1s4y5fjo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur får du in rörliga bilder till bloggen?

Svar: jag hittar bilder på weheartit.com där det finns en playknapp över bilden, de bilderna är alltid rörliga. så kopierar jag bilden och klistrar in i inlägget! :)
Kajsa

2013-02-01 @ 15:06:46
Postat av: Anonym

Var hittar du alla fina bilder?:)

Svar: weheartit.com :)
Kajsa

2013-02-01 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0