//Q&A//

jannette om En dag dör vi, resten av dagarna ska man leva:
hej kajsa! kommer med en ovanlig fråga men det är en skol-uppgift vi håller på med, kolla när dagens ungdomar går och lägger sig! min fråga lyder alltså; vilken tid brukar du gå och lägga dig?
Svar : Hallå! Det är lite olika men jag brukar säga att jag ska lägga mig vid 10 men nu det blir aldrig av, så kanske är i säng vid 11 tiden! :)


felicia om En dag dör vi, resten av dagarna ska man leva:
Himla fina tjejer!
Svar : Visst är dom!

Alexandra om Tired:
Krya!
Svar : tack så mycket!


Elin om Jag älskar dig:
Så sjukt fint skrivet kajsa!
Svar : Tack!

emma om //That blue dress//:
åh, va fin den var. kommer dessutom bli skitsnygg i sommar!
& jag undrar vad du har tänkt att använda för jacka i vår? va ska man satsa på tycker du? skinnjacka, jeansjacka eller en färgglad trenchcoats? grym blogg har du, fortsätt så tjejen! :)
Svar : Ja jag tror också den blir väldigt snygg till sommaren också! men just nu är den för födelsedagen :)
jag ska använda min skinnjacka i vår, och när det är nästintill sommar så tänkte jag använda min hoodie med i sydd jeansväst!
Tycker att skinnjacka funkar till både vår och höst, gärna i rött tycker jag är snyggt! eller klassisk svart. Brun funkar också. och jeansjacka känns lite mer somrigare, men självklart tycker jag man kan sattsa på en jeansjacka till våren! I en vanlig blå nyans, gärna lite oversize med uppvikta ärmar!
Färglada trenchcoats är kommer vara populärt i vår så det är också något man verkligen kan sattsa på om man gillar sånt! Mörkgröna tunna tygjackor med lite army-style fungerar likaså! :)
Tack så mycket och riktigt rolig fråga! puss

Gamla bilder på min skinnjacka och den andra jackan/tröjan





Kommentarer
Postat av: Lisa

Använder du ppiller , om inte varför?

2012-02-28 @ 17:56:08
Postat av: Anonym

varför pratas det om din bakdel hmm?

2012-02-28 @ 19:53:19
Postat av: Anonym

Har du något tips på vad man kan ha för kläder på konfirmationen? :)

2012-02-28 @ 20:20:53
Postat av: anonym

Vart är jeansjackan köpt? :)

2012-02-29 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0