//Q&A//

Lisa om //Q&A//:
Använder du ppiller , om inte varför?
Svar: Nej det gör jag inte, varför vet jag inte?

Anonym om //Q&A//:
Har du något tips på vad man kan ha för kläder på konfirmationen? :)
Svar : Klänning är ju alltid vackert, men man behöver dock inte ha en vit klänning! Sattsa på något du tycker om, och trivs du inte i det så hitta en snygg byxdress kanske? :) så här års kanske det är svårt att hitta så många klänningar men på internet finns massor av fina! kolla på asos.com , nelly.com m.m!
Klackar är snyggt till, annars kan ett par rena snygga converse vara snyggt!

Själv blev det en vit klänning för mig som jag hittade inne på sisters, dyr och onödig för tror aldrig jag kommer använda den ngt mer?



Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du ha lena ben? hur gör du för att få så snygg kroppsform ?

2012-02-29 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0