Back to black

Selma om Half of my heart:

Hej fina du! Jätte fin blogg måste jag säga först :D

Men nu till min fråga, vad har du Emilia och Josefin tänkt välja för linje på gymnasiet, för ni är väl 96or om jag har rätt?
Svar : Tack så mycket! :D Emilia och jag ska troligen gå Ekonomiprogrammet på MÅG, och Josefin tror jag ska gå Samhäll på MÅG :D

 

anna :) om Saknar:
Ni är så fina!!
Svar ; du är fin gose!! 
_________________________________

Hej där mina fina!
Vilken dag! Väldigt konstig dag faktiskt, haha. Först var jag i stan med josefina och greja lite och sedan åkte jag hem, käkade och sov i några timmar, helt sjukt. Sedan kom emmas föräldrar hit och då bestämde ja mig för att åka till emma,clara,frida och mathilda. Så jag var där tills nu. Mycket trevligare än att sitta hemma och glo på tv!

Imorgon fyller syrran år så det är kalas på morgonen och sedan ska hon ha fest här hemma så jag vet inte vad som händer, antagligen är jag och emilia här hemma då. Får se! Men nu måste jag nana, puss på er! Ses imorgon. 



Kommentarer
Postat av: emma

Vad blir man på ekonomiprogrammet och vad har du tänkt bli? :)

2012-01-07 @ 12:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0