I could buy a gun and start a war, if you just tell me what im going to fight for.

w om Något nytt för er att läsa!:
Kan du ta kort på ditt hus ? :)
Svar : får se på detta! :)


emma om Back to black:
Vad blir man på ekonomiprogrammet och vad har du tänkt bli? :)
svar : man kan bli exakt vad som helst, kanske just läkare. Men ekonomiprogrammet är brett typ som samhällsprogrammet. Du kan bli lite vad som helst alltså. Men i tvåan väljer man intriktigt som antingen Ekonomi eller Jurist (advokat m.m) men ekonomi är ju ekonomi, så man har ju en speciell inriktining typ banker,aktier, räntor, allt som hör till ekonomi. Med det kommer man långt på :)
Jag vet inte vad jag vill bli, jag gillar ekonomi och har själv aktier m.m så kanske typ något inom det men jag vet inte något speciellt yrke jag vill ha!

_____________________________________________

Har haft kalas hela dagen för syrran och nu ordnas det upp för fest här hemma. Emilia och jag ska träffas men jag vet inte riktigt vad vi hittar på, det återstår väll att se! Tog lite nya kort förut, här är ett av dem. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo!

Dina texter ger en så otrolig inspiration! Dom ger någon känsla av gammal svenska eller något, Me like! Hehe

Är du så poetisk eller hur jag ska förklara det... i verkligheten? Liksom pratar och framför dig så?

Jätte fin blogg!:)

2012-01-07 @ 18:43:13
Postat av: johanna

Tjohoo Kajsa!

Fick en dunder konstig (fast ändå lite rolig) idé.. kan inte du ta kort på dig när du har olika frisyrer typ en i hästsvans, flätor, snetoffs, två vanliga toffsar kanske till&med lockigt, snedbena osv alltså det behöver ju inte vara jättemånga frisyrer men kanske några stycken? Skulle vara intressant att se hur du såg ut! Men det är bara om du orkar, känn ingen press! ;) Underbar blogg by the way!

Kraaaam :)

2012-01-07 @ 23:10:23
Postat av: STEEN

du är så fin min prinsessa

2012-01-08 @ 04:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0