Det står skrivet i pannan att när man släcker en ångest väcker man en annan

jonna om Fortsättning på det jag sitter och skriver ; fortfarande för dom som orkar!:
skriver du om dig själv o din gamla pojkvän ?
Svar ; nej nej, verkligen inte, allt är påhitt :)

Daria om Another day for you and me in paradise, but think twice.:
Saknar du inte Pontus ibland? Med tanke på att han varit din första kärlek? :) Fin blogg, skulle dock varit lite roligare med lite mer bilder! :D
Svar ; verkar som om ni läsare saknar pontus mer än jag ! haha, nej jag saknar han inte mer än något annat än vänskapligt! och min kamera är ju inne på lagning det är därför bloggen ser usel ut just nu..


Alexandra om Fortsättning på det jag sitter och skriver ; fortfarande för dom som orkar!:
sjukt bra!
Svar ; tack!!

Förlåt för min dåliga vistelse här på bloggen men har bara lagt den åt sidan lite då jag gjort lite annat.
Måste försöka hitta någon form av kamera så jag kan lägga in mer bilder åt er, (blogg.se app till iphonen strular riktgit mkt) , tills dess får ni väll hålla er i kragen ett tag till. 



Kommentarer
Postat av: ebbaaaa

Vad jobbar dina föräldrar med? :D

2011-11-16 @ 16:44:53
URL: http://heyyyou.devote.se
Postat av: ebbaaaa

Vad jobbar dina föräldrar med? :D

2011-11-16 @ 17:37:21
URL: http://heyyyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0