When your gone, the pieces of my heart are missing you

Anonym om //Q&A//:
brukar du ha lena ben? hur gör du för att få så snygg kroppsform ?
Svar : Hej TOBIAS! jo jag rakar dom och eftersom jag inte tränar någonting alls just nu så gör jag ingenting för att få " så snygg kroppsform" .

anonym  ([email protected])
om //Q&A//:
Vart är jeansjackan köpt? :)
Svar : Den är ifrån H&M , tror dom har tagit in likadana denna vår faktiskt! Jag köpte min förra året :)
___________________________________________________

Sjuk fortfarande och det suger verkligen. Känner mig så äcklig och onödig här hemma, ligger och dricker honungsvatten för halsen och kollar på tv hela dagarna och blir helt galen. Klöser på väggarna och vill bara ut i det fina vädret. Men först får jag bli frisk..

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0