Hon var den som sprang fram och tillbaka, tycktes aldrig finna någon ro.

Lisa om Are you there yet?:
Hej! Din HH-jacka du har , vad är det för modell? Kram :) saknar dig!
svar : Oj, har verkligen ingen aning! den är iaf röd och barnstorlek (passar perfekt till lilla mig) och ja, jag vet faktiskt inte. den är inte så tjock utan ganska tunn! :)


tjobro!

har varit en heldag på smögen bryggan och letade för fullt efter någon fin konfirmationsklänning, hittade endast en från Honkydory men den kostade 1500 och det kändes lite ovärt att lägga dem pengarna. Ska leta lite mera. 
Hitttade ingenting annars. Men nu är jag hemma och det är dags att packa en massa till konfa lägret jag åker på imorn till torsdag. 
Ska försöka göra lite tidsinställda inlägg åt er senare ikväll. tills dess, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0