Ur mitt rum : Guran

Har spelat gitarr i snart ca fem år och jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt! Det började med att jag inte kunde ett piss men ville så gärna kunna spela gitarr och sjunga samtidigt så jag satte mig ned en dag med gitarren vi hade sedan länge tillbaka och lärde mig ackord till ackord, och ackorden blev flera och flera med tiden och nu kan jag ca 10 st olika ackord som räcker gott och väl! Plocka har jag också lärt mig förhand med tiden och nu känner jag att jag äntligen faktiskt är rätt bra på att spela på guran. Är riktigt stolt. Haha. 

Gitarren på bilden är en av mina två gitarrer,  min stålsträngande som jag fick av farfar i julas. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0