Come on skinny love just last

Amanda om Trollhelvetan:
vad var det för andra saker som fick dig arg?
Inget allvarligt va? :D Kram!
svar : massa rykten som sprids runt och skit.. 

Hej mina fina!

Åh, har haft en sån underbar kväll. Har haft som en liten mini julafton hemma hos tobias och fick mycket fina paket ifrån honom och hans mamma&låtsas pappa. Av min prins fick jag världens gosigaste rödaste filt som också har två ärmar så man slipper ta av sig filten hela tiden, (endast för att han minns den dagen då jag sa att jag hatade att ta av mig filten när man skulle byta kanal på tv'n) hur gulligt?! 
Och av hans mamma fick jag en berlock till mitt pandora armband, ett hängande hjärta , mycket mycket fint!

Nu ska jag slå in en julklapp och duscha, sedan krypa till kojs och längta efter imorn då vi får jullov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0