Making up for teenage crime

Taggar nyår nu som fan!! 
ska snart till överby med josse och jossan och mysa lite med dom och sedan blir det bara tagg som gäller!
Ikväll är den sista kvällen på året och en början på ett nytt år.
Kan inte beskriva med ord hur bra mitt år varit. Har varit med mina fina flickor, festat så huvudet snurrar och träffat min underbara prins, det har varit mycket drama det här året med men vafan, det tog vi i kragen och ruskade om till världens bästa år istället!
Älskar er alla, mina fina vänner och tobias. 
NU finns det bara en grej att göra, och det är att göra 2012 ÄNNU BÄTTRE!
KLICKA HÄR - OCH KOLLA PÅ BILDER FRÅN ÅRET SOM GÅTT
image description








Kommentarer
Postat av: Treo

Får du dricka för dina föräldrar? (:

2011-12-31 @ 14:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0