Egentligen är det okej med mig

elin om Blogggsvar. älskar er fortfarande!:
ska du köpa kläder och sånt för dom pengarna då eller betalar dina föräldrar kläderna? :)
svar : det är mina pengar så jag gör lite vad jag vill med dom, typ om jag hittar något fint klädesplagg så köper jag det, men sparar ju pengarna på kortet också så köper ju inte upp allt första dagen jag får dem. Men mina päron betalar ju grejer ibland också men mest behövliga grejer som jacka, skor, och ni fattar :)

hej  på er!

nu har jag och josefin stått i hoppborgen i ösregnet och försökt få in pengar till fotbollsklubben men fan, vem sjutton väljer att spendera tid i att hoppa i en hoppborg denna regniga dag? det är frågan.. så vi stack därifrån och kollade på skräckfilm med tobias och hans kusin Linus, najs!
nu ska vi snart tillbaka till stan igen och sen vid midnatt ärdet fyrverkerier och Oscar Linnros på sen, feedt! syrran spelar med han också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0