Since i made it here, i can make it anywhere

elin om Alla våra högtflygande planer:
vad använder du för produkter till ditt ansikte? (:
svar : svår fråga, för jag varierar mig utav så mkt olika. men först tar jag alltid bort sminket med Loreals sminkborttagning (den med lite olja i) och sedan tvättar jag ansiktet med någon form av tvätt som tar bort allt smink som är kvar, sedan tvättar jag en gång med något mot finnar eller liknande (scrub,ansiktsmask,tvättgrejs som Formula 10.6) u get it, sedan smörjer jag in ansiktet med fuktkräm från Neuterogena eller hur fan det stavas. På morgonen tvättar jag inte utan bara sveper ansiktet med lite ansiktsvatten från Clinique :)

hallå babes!

är så fruktansvärt glad att ni fortfarande är 100 eller mer här varje dag, känns skit kul verkligen!
just nu sitter jag och kollar lite american pie, känns som om film har varit det enda jag gjort idag. Åkte till viktor vid 2 och kollade på Tarzan och mölade godis, sedan kom det bara mer o mer folk o vi kollade på mer o mer filmer i åskvädret så herre, nu har jag ont i huvudet.
Imorgon bär det av till kusten lite , kommer hem på söndag. Lisa är med också, kommer bli grymt ! Kameran med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0