Veckans ... ?

kommer ni ihåg när jag alltid skrev veckans tanke?
tycker ni att jag ska fortsätta med det? för nu har det inte blivit av på väldigt länge.
vad tycker ni?!

annars hade jag en fundering på att skriva av mig lite på annat sätt, (för er som orkar läsa alltså). jag skriver ju mycket hemma och sådant , typ noveller/böcker liknande, hade det varit något att se här i bloggen? att ni som vill, får följa en slags "bok" som är skriven av mig?

kommentera vad ni tycker, vad som ska vara just "veckans höjdpunkt" !


Kommentarer
Postat av: olivia

veckans tanke! :)

2011-07-20 @ 11:47:51
URL: http://olivialovisawilson.blogg.se/
Postat av: Anonym

både och!:D

2011-07-20 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0