Fairytale of new york

Emma om Set the world on fire:
Har ni gjort slut?
Svar ; verkligen inte! detta var bara någon form av dikt om hur det var i början när vi träffades.
________________________________________________________

hej där vänner!

sov minst till kl halv tolv idag, vilket var jätte skönt. Det är så blåsigt och regnigt ute så det var bara mysigt att ligga under täcket och höra hur det riktigt knakar där utanför. 
Nu har jag precis gjort klart en liten powerpoint till min redovisning på onsdag, och sitter otåligt och väntar på att de sista 20 % av Gossip Girl säsong 3 ska laddas klart. Söndagsmys på hög nivå!

på min konfirmation fick jag ett fint pandorasmycke där man ska samla berlocker att sätta på. 
gick in på deras hemsida och hittade små fina dyra berlocker jag gärna vill ha i julklapp.. tycker det är kul att ha något att liksom "samla" på. 

så här ser mitt arband ut nu ; (och de andra bilderna är på önskade berlocker, varav den 2a är en symbol för Mars då jag är född) den 3e är i glas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0