Kommentera !

De flesta av er vet så mycket om mej, men ja vet knappt någonting om er, så kan ni inte kommentera lite o berätta om er själva! hade varit roligt att läsa om vilka som läser min blogg och varför m.m, kom igen nu bruttor, kommentera! :D

Jag har nog världens roligaste och gulligaste pojkvän. Han har suttit hela sin förmiddag och gjort en spellista för min mensvecka. Och när den ploppade upp i min facebook logg dog jag av skratt. haha! Här hittar ni den.
Förövrigt pluggar jag som en idiot just nu, men tog en liten kaffepaus.
Nu är ni ca 120 unika här på bloggen, det är ju en hel del .


elin
om Strobe:
vad ska du ha för jacka i vinter/höst? :)
svar ; jag har faktiskt ingen aning! jackan jag köpte på zara i göteborg för några veckor sedan är inte så tjock så vet inte om den är för tunn för vintern, isåfall måste jag leta lite! så det återstår att se. men skulle så gärna vilja ha en svart mysig och varm cape!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Något du skulle kunna göra är att beskriva något utseende mässigt på dina närmsta vänner som du önskar att du hade eller något du tycker är otroligt fin på just dem! :)))

2011-10-12 @ 15:41:47
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en veckans tanke om avundsjuka?

tycker du skriver så bra!

eller om vad de var som hände första gången de var slut mellan dig och pontus, när du liksom ångrade dig efteråt osv?

2011-10-12 @ 20:22:01
Postat av: sara

skriv om någonting som betyder mycket för dig. kärlek/musik vad som helst

2011-10-14 @ 14:32:17
Postat av: josse

är det inte jobbigt med frågor som handlar om pontus?

2011-10-14 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0