No matter how long it takes.

Kom nyss hem från skolan och ska sätta mig ned med lite te och plugga. Är sugen på dusch också, vi har nytt shampoo och balsam som luktar lite cocos som jag förälskat mig i, dessutom känner jag mig trött och sliten. Det regnar ute och känns som om det är mörkt dygnet runt, är så himla trött på det här! Snart kommer väll också snön.. 
Längtar så hemst mycket efter min kamera, är jätte sugen på att starta om bloggen på nytt och göra om allt och allting. 
_____________________________________________________________

Hanna
om Svar!:
hur gammal var du när du hade din första riktiga pojkvän?
Jag är 14. har aldrig haft kille (inte ens oseriöst på lågstadiet) och känner mig lite forever alone här. 
svar ; hej på dig! jag var fjorton år, (pontus) och jag tycker inte det spelar någon roll vart man befunnit sig innan detta, det spelar ingen roll hur "oerfaren" eller vad man ska säga, man är. Hittar du någon du verkligen tycker om, ge det ett försök och träffa personen och så får man se vad det leder till! Vissa killar jag tyckt om och snackat mycket med har aldrig blivit något mer än vänskap. Så är det ibland. Men sen kommer en dag då man hittar någon man kan göra allt för , och så förhoppningsvis , när båda känner att det är rätt. kan man skapa något eget! 
Stressa inte upp dig, det kommer när det kommer. You cant hurry love som Phil Collins säger :)
___________________________________________________________________
Anonym om Hela världen är så underbar. När man är korkad, tom och glad.
dricker du?
svar ; inte för ofta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0