Dont leave me high and dry

kom nyss hem ifrån staden och har fikat med hampus,ludde och emilia. riktigt mysigt om jag får säga det själv! Alla andra är ute och festar men det var riktigt härligt att bara sitta och mysa på strandgatan och snacka om allt o allting. 
Nu blir det att dricka lite te och kanske glo på lite sex and the city, avsluta kvällen helt enkelt. 

fick en lite mysig kommentar förut med!
Anna om En dag dör vi, resten av dagarna ska man leva:
vart är skorna ifrån? sjukt snygga! har du några tips på nya högklackade skor nu till hösten..för vet att dom du har på bilden köpte du för längesen :) <3 sjukt fin är du kajsa!
kramkram
svar ; tack så mycket going! Om jag inte minns fel är skorna ifrån scorett, men till hösten just nu kliver jag runt i mina kilklackar som vardagsskor och så, men om man ska på något lite finare så passar ju pumps eller kilklackar med, man kan ha lite vad som! men just utomhusklackar är väll mer kilklackar eller de bootsinspererande klackarna. ! :) 
1a bilden är på mina kilklackar 
2a bilden på ett par riktigt snygga klackar ifrån topshop!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0