Its okey to not be okey

:) om I dont need no one to hold my hand, but there are times when i sure did.:
Hur lång är du?
svar ; snarare hur kort är du? jo jag är 155 någonting, hatar det men har liksom slutat bry mig.

Anonym om I dont need no one to hold my hand, but there are times when i sure did.:
du klär dig sjukt snyggt! har du tips på några snugga väskor till i höst ?:)
svar ; åh tack så hemst mycket! :d jag tycker det är lika snyggt som till hösten, som det var i somras med färgglada clutchar men det är ju ingenting o direkt ha till skolan om man säger så, så om du tänker på mer större väskor så är vanliga enkla svarta skinnväskor snygga tycker jag! och sånt hittar man ju billigt på tex accent :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0