Pontus och jag

hannah.l om Everything that happens from now is paralyzing:
Hej Kajsa! Älskar din blogg! har läst den enda sen du typ skapade den!! Men det är en sak jag undrar, vad hände mellan dig och Pontus? kan du berätta lite om er? 
Kram
svar ; åh vad jag blev glad för din kommentar! visst kan jag berätta om mig och pontus, även om det var ett väldigt bra tag sedan!

Jag och Pontus fann varandra en vinter, rätt tråkig årstid men sant. Vi började snacka genom gemensamma vänner och jag visste seriöst inte att han ens fanns. Visste inte att det fanns någon som hette så som han och ja, han var en främling! En mycket bra främling. 
Tiden gick och vi blev tillsammans och sedan höll det i ungefär 9 månader. Då jag började känna mig väldigt pressad och jag vet inte, fick ett psykbryt typ. Kände mig kvävd. Så jag tog med pontus och berättade att det inte funkade längre. Vi båda var ledsna och ja, det var sorgligt helt enkelt. Jag tror jag satt där och grät i minst 2 timmar på bryggan där vi satt. Nu när jag tänker tillbaka. 
Ändå höll vi på med varandra lite smått efter detta, kunde inte släppa varandra. Jag var osäker om jag ville sattsa igen, men så blev det. 
Fallens dagar kom och vi fick syn på varandra igen, och lika jobbigt som det alltid är att se en kärlek komma gåendes , var det. Och jag fick ont i magen och började sakna han ännu mer än vad jag redan gjort, ångrade mig som fan och efter några dagar blev vi faktiskt tillsammans igen. 
Och det varade ca tre månader till. Så allt som allt var vi tillsammans i 1 år. 
Sista gången vi gjorde slut var det han som gjorde och jag minns knappt varför, jag har fortfarande aldrig fattat det. 
Men det var en väldigt väldigt fin tid och jag minns allting som igår, han var min första största kärlek helt enkelt. Och tur är att vi idag är vänner och kan snacka om väldigt mycket tillsammans! Så jag är väldigt glad att vi inte förlorade varandra helt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0