Snälla möt min blick en allra sista gång

sitter och smuttar på mitt nya te jag fick av släktingen Astrid på konfirmationen.
jätte gott verkligen. Sedan ska jag snart hänga upp min nya klocka.
Så påtal om presenter .. här har ni de jag fick! (pengar orkade jag inte ta kort på)

är riktigt nöjd med alla presenter. fått så fina smycken av både vänner och släkten, iphonen av familjen och massa annat fint och behövligt. en massa pengar som ska in på kortet (och försöka sparas, haha) och ja, herre, kunde verkligen inte blivit bättre!



















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaifrån är de större, tjockare halsbandet? :)

2011-09-06 @ 20:05:41
Postat av: Hanna!

Pandora! :D dom

Blir hur snygga som helst när det kommer på massa berlocker sen oxså :D bara att dom är så jävla dyra -.-

2011-09-06 @ 21:54:23
URL: http://www.Hannasphoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0