//Q&A//

Anonym om Burden of tomorrow:
Har du börjat tänka på vad du ska ha på dig på skolavslutningen?
Svar: Jag ska ut och kika lite i affärerna vad som erbjuds men i värsta fall funderar jag på att korta av min konfirmationsklänning lite (så den slutar vid en spetskant) och ha mina svarta pumps till, har ju bara använd klänningen en gång förut och den var ändå dyr så det känns som om den får komma till användning lite, om inte på midsommar! Se bilder nedan :)

Malin om Mottot här i livet.:
Riktigt bra skrivet gosunge !<3
Svar:  tack min gose! <3


ida om Mottot här i livet.:
jädrar va duktig du är på att skriva tjejen! och grymt fin blogg har du!
Svar: Tack så himla mycket !






Kommentarer
Postat av: felicia

variiiifrån är skorna!!? :D

2012-04-27 @ 10:47:11
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0