Det var jag och jag gjorde det bara för dig

Hade endast två lektioner idag så åkte vidare mot överby med emilia som sagt, men satan i gatan, snart får de fan mig bli en jävla shopping runda i GBG för här är det tråkigt och trist! Sedan har jag bara myst runt här hos farfar, kollat på lite mattetal och blivit ganska så sur på att någon spillevink smittat mig med förkylning (känner jag nu). Imogon är inte heller någon slitig dag och har dessutom sovmorgon till kl 10 så får väll unna mig lite av den och sova längre. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi, kramis , ciao fellaaas! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ville bara säga att du har en jättebra blogg och är hur fin som helst! Men nu till min fråga, hur får du in rörliga bilder i bloggen och vart hittar du dom? :)
Fortsätt som du gör! Asbra blogg
Kram

2012-08-30 @ 06:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0