For once in my life i have found someone who needs me



Dagens ^

Haft en oerhört chill dag i skolan. Vi fick en uppgift som skulle vara klar tills imorgon kl 12, då vi fick 100 kr i en grupp, vi skulle på något sätt komma tillbaka imorn med minst 200 kr, alltså att vi tjänat en hundralapp. Så vi gick och sålde lite bullar på ett ålderdomshem, 4 för 40 kr och rätt som det var så var vi klara med uppgiften! Så sen fick vi gå hem och imorgon börja kl 12, det kallar jag skoldag. 
Nu är jag ändå as trött och tänkte ta en liten powernap, vet inte vad som händer sen. Ikväll ska jag nog till tobias och heja på han , längtar så efter honom! 
Hörs sen, ciao! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Chill dag! Vem är killen? ;)) <3

2012-08-21 @ 22:54:43
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

oj, sorry, trodde jag var inne på en annan tjejs blogg, ni har typ samma kroppsform och stil, haha ursäkta min kommentar :).

Men ah chill dag ju och tobias är din pojkvän ^^

2012-08-21 @ 22:55:29
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0