Har fuckat många nätter

 
Lite läskig bild

Sista dagen på sommarlovet. Trodde faktiskt min sommar skulle bli betydligt bättre än vad den varit, måste varit vädret som fuckade upp allting. Just nu vill jag nästan börja skolan, framför allt gymnasiet. Men det där med att sätta sig i skolbänken igen, det känns ju inte så pepp. Imorgon börjar nästan ett nytt "liv" känns det som, och jag längtar. Ska bli fruktansvärt kul. 
Nu idag ska jag till överby en snabbis, men sedan bara hem och ta det lugnt. Få den där söndagsångesten som alltid, och bara mysa. Ska kolla klart Sex and the city säsong 3 i min säng och sedan sova. 
Längtar efter min älskling också, fyfan. 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen som du har på dig på bilden, vad brukar du ha "ner till" om du förstår vad jag menar. Har du höga byxor eller låga t.ex. Visa gärna bilder på lite exempel:)

2012-08-19 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0