Im naked, Im numb, Im stupid. Im staying

 
 
Igår när älsklingen somnat myste ja ner mig och kollade på LOL, lite konstig film faktiskt, förväntade mig att den skulle vara superbra men tyckte faktiskt den mest var konstig. Om ni har något filmtips så kom gärna med det! 
Nu är jag hemma och fick åka nercabbad bil hem med tobias morsi, haha så go, så nu står håret åt alla håll och ska vänta på mina päron som kommer hem från kusten, hoppas dom fixar lite mat sen för är vrålhungrig. 

Känns helt sjukt att det bara är en sista vecka kvar av sommarlovet, detta har nog varit den konstigaste och sämsta sommaren någonsin, iallafall vissa delar. Är nästan taggad på att sätta mig i skolbänken, om man säger så. Men mest av allt gymnasiet, kommer bli sjukt nervigt nästa måndag. 
Nu i veckan åker älskling iväg till cypern, kommer sakna han så mycket, men josefin har kommit hem ifrån turkiet så ska fan i mig träffa henne och emilia kommer snart hem ifrån serbien. NAJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0