Now your lost

 
Lyssnar på lite go musik och sa precis hejdå till Lisa. Hon sov här inatt! Igår hade jag, hon och johanna lite mys här hos mig, kollade Project X (sjukaste filmen för er som inte sett den) och åt B&J, naturgodis och bara hade det mysigt. Nu idag ska jag spela match, inte alls taggad och har fortfarande ont i huvudet men får väll bita ihop. 

Nu har familjen också bokat resa till Turklandet i oktober, najs! Känns ju gött att iallafall få lite sol och värme. Ska även fira mormor som fyller 70 där nere, kommer allt bli gött! 

Hörs senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej Kajsa!
Hur gör du när du känner att du har för mycket runt omrking dig med t ex läxor, vänner och du känner dig allmänt stressad? Jag ska början nian och känner mig helt stressad med nationella prov osv, ser inte fram emot detta alls! Du får gärna ge tips på hur du "taggade/tänkte" inför 9:an och nationella proven eller prov överhuvudtaget! Hur tänker du nu inför gymnasiet, hur tänkte du när du valde linje för ville inte du gå estet först (eller det kanske är bara något jag har fått för mig) Blev en hel del frågor, jag hoppas detta går bra! :)


Jag skulle vilja fråga dig om råd/tips fast jag vill helst fråga dig det lite mer privat, hur ska man göra då? Har du någon e-postadress som man skulle kunna skriva till? (om detta går bra för dig)
Kram!

2012-08-18 @ 20:29:12
Postat av: johanna

Oj, glömde visst min e-postadress! Hoppas du kan se den nu :)

2012-08-18 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0