//Q&A//

Hejsan! 

jag har hört att du är väldigt bitchig av dig och att du dömer folk innan du ens känner dom. Detta är som sagt bara vad jag hört, och då menar jag av många, som faktiskt känner dig. Men detta kanske inte är sant, så ville bara fråga om det var det? :) Eller hur skulle du beskriva dig själv som person? :) du verkar iallafall som en trevlig tjej här på din blogg! 
pusshejs! 

Svar : Intressant kommentar! Själv tycker jag såklart inte jag är bitchig, det beror helt enkelt på vem personen är och hur den betett sig mot mig och andra och speciellt om jag inte tycker om det beteendet den personen har, man kan inte gilla alla och då är det klart det kanske uppfattas som ett bitchigt sätt men så fungerar väll alla. Detta beror ju alltså på vem du hört den ifrån, sedan kan man ju ställa frågan, varför umgås den personen med mig (som du sa) om den tycker så illa om mig? Då är det ju något som inte stämmer ;)
Mot mina goa vänner skulle jag nog säga att jag är snäll, omtänksam och bryr mig på alla sätt och vis, hjälper till och ställer upp. Hoppas du någon gång får träffa mig och göra din egen uppfattning istället för att lyssna på vad andra säger, det är dömande om något! :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

personen dömer ju dig inte? förklarar vad den har hört och vill höra det ur sin synvinkel. Säger ju till och med att du verkar trevlig på bloggen. Åh så patetiskt :)

Svar: jag menade ju att om personen går på det som andra säger. sen om personen inte tror på det och går på sin egen uppfattning så är ju det bara bra. jag bara talade om att det skulle varit dömande ;)
Kajsa

2012-08-28 @ 14:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0