Varje gång är som den första gång vi sågs

Känner mig rätt usel här på bloggen det senaste, men har fort omkring från kusten, till hem, till andra ställlen och istället har det blivit små fjuttiga tråkiga mobilinlägg. Nu är jag hemma lite och tobias har precis åkt. Vi sov här inatt, fixade mysigaste maten igår och bara hade lite kvalitetstid, det behövs ibland. Imorgon åker ja tillbaka till kusten igen och är borta några dagar, men på torsdag måste jag vara hemma för då firar jag och tobias 1 ÅR! :)
Kan knappt förstå det själv..

Kommer ni ihåg denna t-shirten jag la upp för inte så längesedan?
ska nog beställa ett sådant exemplar. Vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygg! var är den ifrån?

Svar: chicy.com! :D
Kajsa

2012-08-06 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0