warrior

Vilken jävla dag! Först rulla in på näl och se stjärnor överallt och spyfärdig, till att få en obekväm nackkrage och ligga och vänta på svar i 3 timmar, till att de smarta syrrorna kunde konstatera att det var en lätt hjärnskakning. Kommer ut till bilen och någon rolig filur har gjort punka på ena framdäcket, varav jag och far fick stå och mecka och fixa det fina hjulet och ersätta det med ett annat. Nu är jag trött , yr och undra om jag inte fått en värre hjärnskakning efter den här piss-dagen , en riktig warrior helt enkelt.
peace fellaaass!

Kommentarer
Postat av: Mig

Hur hade du fått hjärnskakningen? :O

Svar: En ett fotbollsskott på tinningen!
Kajsa

2012-08-16 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0