//Curly//








Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du plattång eller locktång när du lockar håret? vilken isåfall?:) och vilken spray använder du för att få det att vara kvar?;)

Svar: Jag använder en plattång med runda kanter, vet inte riktigt vilken det är men det är en jag fått av min farbror, den funkar fint! ingen dyrare variant så utan en vanlig plattång! Sedan sprayade jag faktiskt inte för jag hatar spray. Men på nyår då jag ska ha samma lockar behöver jag ändå använda det, då håller det som bäst. Då använder ja mig utav ett spray från Kevin Murphy. :)
Kajsa

2012-12-23 @ 16:42:02
Postat av: Rebecca

Va fint de va! Har samma fråga som kommentaren före :) GOD JUL!

Svar: Tack så mycket! Hoppas du blev nöjd med svaret, kolla nedan :) God jul!
Kajsa

2012-12-23 @ 16:47:41
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gör du lockarna? :)

Svar: Lite svårt att förklara men det finns en massa klipp på youtube hur du kan göra! Men Jag tar en pasé hår och sedan liksom snurrar man plattången och drar rakt ut.. svårt att förklara! Tog ett tag o lära mig eftersom jag innan bara kunde göra på en sida men tillslut nu har ja lärt mig! :) Locktänger gör fina och enkla lockar också.
Kajsa

2012-12-23 @ 17:42:34
Postat av: felicia

fruktansvärt fin är du kajsa!!: )

Svar: tack snygging! :)
Kajsa

2012-12-24 @ 01:38:24
URL: http://nattstad.se/feliciajaking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0