I ditt bröst finns en kuslig maskin

Har hunnit med mycket idag! Iallafall hunnit med det jag skulle göra och ja, nu är jag heeelt klar för jullov om man säger så. Åkte och solade, sedan gick jag till mammas jobb och så åkte vi till överby för jag skulle få köpt lite julklappar till julklappslekar imorn och på söndag. Fick även bli en snabbis in på carlings för nya Dr.Denim jeans för mina andra sprack häromdagen.. en bra dag helt enkelt!
Nu väntar jag på käk och sedan blir det dusch och bara en gosig torsdag. 

Goa svullna läppar jag hade igår av mina förkylningsblåsor.. gör fortfarande skit ont men tur att dom gått ner iallafall så jag inte ser ut som Olinda typ.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0