New years eve


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart är klänningen från? Super fin!

Svar: Den är ifrån vila men jag beställde den ifrån bubbleroom :)
Kajsa

2012-12-29 @ 11:59:15
Postat av: Anonym

Hej Kajsa!
Jag håller på att skaffa blogg på blogg.se med tycker att den är jättesvårt att fixa header här! Vet du hur man gör eller skulle du kunna göra ett inlägg om hur man lägger in en header? Skulle vara jättesnällt!
Fin klänning förresten, kram

Svar: http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/ Det är lite klurigt men efter många om och med så lär man sig, den sidan jag länka är en bra sida du kan kolla på för jag är inte så bra på att förklara om man säger så!:)
kramis
Kajsa

2012-12-29 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0