//Q&A//

Frågan om koftan kommer i ett annat inlägg. Tack för era goa frågor! Love u 


Vilken var din favoritlärare på paradisskolan och varför?:)
Svar: Peter lätt! Jag vet inte riktigt varför, vi "klickade" från första början, hade samma åsikter om saker, och jag de ämnena vi hade han i var de ämnena jag var bäst i och som jag tyckte om mest, så det var liksom ingen snack om saken! :) Bästa läraren någonsin, önskade jag hade han nu!

Hej! Din blogg är jättebra, jag blir verkligen inspirerad av dig, speciellt när du lägger ut såna här inlägg! Ungefär hur mkt kostar dessa produkter sammanlagt? Är det nåt paket man köper, Och var kan man köpa dom? Sen så la du för nån månad sen upp bilder på några "crazypants".. varifrån är dom och vad kostar dom?:) 
Svar : Åh vad glad jag blir, tack så mycket! Alla shampoon och balsam från Kevin Murphy kostar ungefär 250 kr st, det är inget paket utan man får köpa dom var för sig. Så det blir ju en del pengar.. jag har ju tur som fått mycket av min farbror som jobbar där men ja förstår att de kan bli dyrt för er andra, men alltså, spara ihop pengar eller önska sig till födelsedagar m.m för det är verkligen värt det! Man kan köpa dom hos Klipparna här i trollhättan vet jag, och andra salonger som klipper & säljer saker. Men även på internet, här är en sida med lite billigare priser. 
Crazypantsen är ifrån Bikbok, det är ett par supertunna leggings (svinkallt att ha dom nu), dom kostade 250 tror jag! och dom finns kvar i butikerna också har jag för mig, även i andra mönster. kram! 


Jättekul och inspirerande med sånna här collage!:D var gör du dom?;)
Svar: tack! jag gör dom här
 

vad tycker din pojkvän om att du lägger ut en sån bild?:) (den första)
Svar : haha, denna bild var ju inte för att visa vilka bröst jag har utan för att visa hur korsetten satt på och hur den ser ut :) vette fan va han tkr men han fick samma bild på ett mms ;) 

Hej Kajsa! Jag undrar om du solar solarium och om du gör det, vart solar du? Och hur ofta solar du? 
Grym blogg har du! :D Kram på dig!
Svar: Jag solade mycket förr men nu har jag inte solat på hur länge som helst. Älskar att sola även om det inte är så bra för hälsan.. sen var jag ju utomlands också så har lite färg kvar ifrån det. Men ska nog sola några gånger nu innan nyår för att bli lite brun och fräsh :) Tack så mycket, kram på dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0