THE LAST: XOXO GOSSIP GIRL

Har precis kollat klart på det sista gossip girl avsnittet någonsin .  Ni hör ju själva hur sorligt det låter. Jag har aldrig varit såhär insatt i en serie någonsin. Har aldrig ens haft tid eller ork att följa en serie, men den här serien, alltså shit. Så många tårar jag gråtit till den och så många "box of chocolate" jag förtärat med den. Nu satt ja här i sista avsnittet, helt fastklämd och höll andan in i det sista. Jag skrattade till o med i slutet, hur allting blev som det blev. Det är nog den bästa serien någonsin. Verkligen, den bästa bästa bästa. 
Jag vet att ja låter sjukt omogen och töntig när ni läser det här men börjar ni kolla, jag lovar att ni kommer sitta helt häpna som jag gör nu. Så sjukt, så vackert, så sorligt, men ack så underbart.


Tumblr_mf8w39hk5y1rubkdlo1_500_large
Tumblr_mc0k6musox1rqanlgo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Klara

Har du köpt cd'n eller har du laddat ner?
Om du har laddat ner, varifrån har du gjort det då?
Och var det med svensk text du laddade ner då?
XOXO klara ;)

Svar: http://www.free-tv-video-online.me/internet/gossip_girl/ här kan du kolla alla säsonger med bara engelsk tal :)
Kajsa

2012-12-19 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0