X-mas day

Haft en underbar julafton hos släkt med flera. Ätit massor av god mat, får fina julklappar och även sett farmor dansa gangnam style, det fick runda av min sjuka julafton helt enkelt! Nu ligger jag i sängen och är rätt trött, varit en fullspäckad dag helt enkelt. Imorgon ska jag förbi farmor en stund, sedan ska jag med tobias, hans pappa och hans pappas flickvän ut och äta, ska bli jättemysigt! Sedan sover jag där och glöm inte kolla på Victoria Secret show som är imorn på 3an kl 20.00, för det ska vi se på vill ja lova! 

Hoppas ni haft en lika fin jul som jag, godnatt med er! Ciao

Tumblr_mfk2stxyvt1r4tbyio1_500_large

Tumblr_mfk36vxcz41qlgahpo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0