SVAR - NI ÄR BÄST & TACK!

Hejj din blogg förtjänar så mycket mer än min onödiga fråga, men måste bara!
Vad tycker du om bloggerskan ''Hanna Widerstedt''?
http://www.youtube.com/watch?v=LIfzt2AXAh0
Bra blogg!:)
Svar : Hej! Jag gillar alla frågor! Jag tycker att Hanna är en lite komisk rolig typ, hon gör en del sjuka videoinlägg m.m och det är oftast de jag kollar på. Hon värkar lite underlig men har roliga åsikter! :D

Hej, vart hitta du de svarta skorna och vad kostade dom :)?
Svar : Hej! Dom hittade jag på Bianco footwear och dom kostade ca 500 kr!

top fem bästa filmerna?
favoritdrycken?:)
dina 2 favorit plagg i din garderob?
Svar : 
1. Oceans eleven, oceans twelwe, oceans thirteen
2. The notebook
3. Lejonkungen
4. The holiday
5. Tarzan

Favoritdrycken får nog bli Oboy!  
Två favoritplagg just nu är den blåa tröjan och den ljusrosa tröjan! Både bekväma och snygga :)




Har du några komplex, vilka isf? Hur ska man göra för att komma över sina komplex? :)
Svar : Eftersom jag hade så dålig hy förr, så nu när jag fått bra hy får jag skiiit mycket komplex så fort det kommer en finne eller två. Men annars har jag komplex över mitt runda fula ansikte. 
Hur man kommer över komplex.. det är nog bara att börja acceptera sig själv och försöka inse att andra kanske trånar efter just det man hatar på sig själv, och att man är bra som man är!


Hej! har precis börjat läsa din blogg, kan inte du beskriva lite hur du är som person?
Svar : Hej! Så kul med nya läsare! Jag är en glad, positiv och öppen tjej som inte är rädd för nya utmaningar, nya människor m.m. Älskar spontana grejer och har världens finaste vänner! Sjunger mycket på fritiden ,spelar gitarr och håller på mycket med musik över huvud taget. Spelar också fotboll i TBIS. Har valt ekonomiprogramet nu till gymnasievalet så jag hoppas jag kommer in där :) Ska försöka skriva ett längre inlägg snart på bloggen, om vem jag är! Men kul att du hittat hit! :D

du håller ju på med musik och sånt och du är jätte duktig!<3
Men jag undrar om du kan säga några andra som är bra på att sjunga i trollhättan eventuellt länka youtube eller nått om dom har!
Grym blogg!
Svar ; Tack så mycket! Här är några kompisar till mig som är grymma! ; 
Hampus
Simon

Skär du dig? Isåfall, vad får dig att göra det? 
Jag skär mig, har du nåt tips på hur man kan berätta för sina föräldrar att man faktiskt inte mår så bra och behöver hjälp? Jag vet inte hur jag ska framföra det..känns som om dom kommer bli arga på mig! :S hur skulle du ha gjort?
Svar ; Nej det gör jag inte. Det värsta man kan göra när man mår dåligt är att skada sig själv, det kan kännas bra för stunden men i längden kommer du inte må bra utav det. Jag tycker bara att du ska samla ihop familjen, berätta som det är och jag lovar att dom stöttar dig till 100 %. Dom kan inte bli arga på något, dom kommer bara vilja hjälpa dig ur knipan och finnas för dig. Det kan jag lova dig. Om du vill prata med mig lite mer privat så mejla mig på ; [email protected] ! Finns gärna för dig.

Kan inte du länka det inlägget där du la upp vad du använder för hud produkter? :)
Svar ; Jo visst, här är det!

Hur håller du dig så brun? Solarium, BUS eller bara du är sån haha? Och har du slingat håret ljust eller är det så naturligt? :)
Svar ; Jag solar när jag får tid och har lust, annars gör jag ingenting alls. Men jag har väldigt lätt för att bli brun och det håller sig väldigt länge, vilket jag tycker är jätte bra! Mitt hår är slingat men det är ljust annars också, men det är nu på vintern jag får en råttfärgad utväxt, vilket är SURT! :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0