TYSKLAND

kan passa po att ändo slänga in ett inlägg när jag väl har tillgong till dator här i tyskland! #
(därav särskrivningen av bokstäver) '
Det är skitbra här och det är ju en slags festival so det är fullt ös hela dagarna!
Igor var det en slags parad med massa folk som var utklädda, och jag blev kidnappad av paradens "elaka troll".
Nogra troll la papper och hö i hela horet och ruffsade till , medans andra brottade ner mig po gatan, nogra andra drog med mig in i smo hus som gick po hjul i paraden och bjöd po shots, medans nogra andra tvingade en oka i en slags liten lift och dricka ännu mer sprit.. herregud. Tyskarna är inte kloka i huvudet.

So vi har varit po festivalen tvo dagar i rad nu, men idag so okte vi till ett badhus istället för att ta det lugnt, mycket skönt! Imorn blir det shopping, kommer hem po onsdag och do kommer det komma massa bilder härifron!

Justeja, ena dagen po festivalen so klädde vi ut oss vi med till Vikingar! hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0