Give a little bit

Louise om Tobias & Jag - för er som orkar läsa, det är en bit!:
Va fina ni är Kajsa! <3
Svar : Tack going!

Isabelle om Take care:
hur har du sminkat dig på denna bilden?
och var finns det bra pennor för att fylla i ögonbrynen? vad heter dom osv....
Svar : Jag har sminkat mig som vanligt med puder, mascara. Det som är annorlunda är att jag har eyeliner, lösögonfransar och lite grå ögonskugga! :) Ögonbrynen har jag dock inte fyllt i, jag brukar aldrig göra det! Men jag tror att Loreal och H&M har bra pennor för bra priser!

jenny om //FUCK THEM ALL WHO ACT LIKE THEY DIDN'T SEE A THING//:
Gud vilken fin bild! Några speciella inställningar du använder dig utav? :D
Svar : Tack så mycket! Nej inte så, jag har ökat ISO talet lite, ställt in kameran på P och suttit stilla, sedan har jag min lilla blixt på också som jag riktat i taket för att få mer kontrastljus runt om kring typ :)
Sedan har jag ändrat ljuset lite i Photoshop!

__________________________________________

Första dagen i skolan på detta året är avklarad och jag somnade en stund i soffan när jag kom hem. Vi fick läxa tills imorgon så jag måste sätta gång med att plugga för dom jävla orden sätter sig då fan inte i huvudet bara sådär.
Idag kommer min älskling hem ifrån Egypten och jag kan knappt bärga mig tills jag får pussa på han igen! Gos!

Bra böcker att läsa för er som gillar det! Den till vänster är den bästa bok jag någonsin läst!

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, håller med om att den till vänster är asbra!

2012-01-10 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0